SERVICII MENTENANTA- ALTANET
Prin Mentenanța IT oferim suport informațional de specialitate care contribuie semnificativ la obținerea unui avantaj competitiv prin identificarea celor mai adecvate soluții de exploatare a infrastructurii IT și valorificarea noilor tehnologii.
Mentenanța IT cuprinde și inspectarea periodică a echipamentelor IT în scopul prevenirii situațiilor de nefuncționare a acestora, întreținerii, remedierii defectelor constatate, înlocuirii consumabilelor atunci cand este necesar și efectuării oricărei operațiuni necesare menținerii infrastrucutii informatice la un nivel optim de funcționare.
Consultanții noștri sunt la curent cu cele mai noi tehnologii IT și soluții prin care vă puteți optimiza costurile, îmbunătăți eficiența și rezultatele activității. Alegând serviciul nostru de Mentenanță IT veți putea avea acces la cele mai noi și mai performante soluții hardware și software personalizate astfel încât să respecte nivelul bugetului dumneavoastră.
Rolul nostru este să vă eliberam de efortul și timpul pierdut cu rezolvarea problemelor IT, astfel încât compania dumneavoastră. să își poată atinge obiectivele de afaceri.
MENTENANTA IT STANDARD
Pachetul standard este potrivit pentru o retea de la 1 pana la 6 sisteme si asigura ...
AFLA MAI MULTEMENTENANTA IT BUSINESS
Pachetul bussines este potrivit pentru o retea de la 7 pana la 15 sisteme si asigura ...
AFLA MAI MULTEMENTENANTA SISTEME SECURITATE
Pachetul maxim este potrivit pentru o retea de la 16 ...
AFLA MAI MULTEMentenanța IT - avantaje:
- audit și soluții în privința securității infrastructurii IT și în stabilirea unui buget real pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastre:
- inventarierea parcului IT (hardware și software);
- diagnoza și evaluare tehnică a echipamentelor hardware (calculatoare / periferice);
- analiza licențierii software;
- realizarea proiectului de arhitectură a sistemului informatic în concordanță cu nevoile reale ale utilizatorilor;
- consilierea și intermedierea activități de achiziții hardware / software pentru firma dumneavoastră;
- proiectarea și implementarea măsurilor de prevenire a pierderii de date (back-up);
- costuri optimizate pentru întreținerea intregii infrastructuri IT si prevenirea pierderii de informații critice pentru afacerea dumneavoastre:
- suport tehnic specializat asigurat on-site (la locația clientului) și remote (la distanță, prin mijloace software);
- hardware backup-service
- timp de intervenție garantat contractual: între x și xx ore;
- timp de rezolvare garantat: maxim xx ore;
- transport - preluarea / predarea echipamentelor - cu asigurarea valorii echipamentelor.
- sunteti asigurat contractual, în cazul în care probleme tehnice apar in urma interventiei noastre.
Structura serviciilor noastre de Mentenanță IT
Serviciul nostru de Mentenanța IT include intervenții de asistență tehnica, prestabilite (pe bază de abonament contractual) sau, la cerere, ori de cate ori este necesar.
Mentenanța IT hardware:
- diagnosticare și depanare defecțiuni hardware
- hardware backup-service instalare componente noi și verificarea funcționalității acestora
- curățarea internă de praf a calculatoarelor pentru preîntâmpinarea defecțiunilor (astfel mărim durata de viață a produsului si protejăm valoarea sa pe piața IT)
- instalare și setare echipamente periferice
- testarea echipamentelor hardware.
Mentenanța IT software:
- instalăm și configurăm orice pachet software - sisteme de operare sau aplicații.
- vă învățăm cum să vă păstrați fișierele în ordine și cum să vă optimizați spațiul de stocare utilizat
- vă ajutăm să descoperiți toate funcționalitățile produselor pe care le aveți
- vă proiectăm, instalăm și configurăm sisteme server
- vă punem la dispoziție spre achiziție o gamă largă de software licențiat
SC ALTANET SRL ofera 3 de pachete de servicii, care iti ofera garantia unei utilizari a calculatorului lipsita de griji.
In functie de solicitarile dumneavoastra, va asiguram:
Intre 4 si 30 de ore de asistenta lunara, adica intre 2 si 15 deplasari ale reprezentatului firmei Altanet, care se va ocupa de intretinerea calculatoarelor si echipamentelor integrate in abonament, la sediul firmei dumneavoastra.
Intre 2 si 10 de interventii la cerere, reprezentand in total intre 2 si 10 ore de deplasare a reprezentantului Altanet la sediul dumneavoastra.
Suport tehnic gratuit prin telefon si e-mail.
SEVICII | ABONAMENT STANDARD | ABONAMENT BUSINESS |
---|---|---|
Interventii Remote incluse/luna (incidente) | Nelimitat | Nelimitat |
Interventii On-Site incluse/luna (mentenanta) | 1 | 2 |
Interventii On-Site (rezolvare incidente) | Contra cost | 4 incluse |
Timpi de raspuns solicitari (max) | 3h | 2h |
Timpi de rezolvare incidente (max) | 24h | 4h |
Help-Desk (e-mail, on-line) | Nelimitat | Nelimitat |
Consultanta IT | Inclus | Inclus |
Mentenanta Echipamente de retea | -- | Inclus |
Mentenanta Echipamente periferice | -- | Inclus |
Depanare Hardware | -- | Inclus |
Pentru a putea face o estimare a costurilor unuia din abonamente in functie de numarul de echipamente:
SISTEME | CONTRACT STANDARD | CONTRACT BUSINESS |
---|---|---|
<5 | 60 Euro/retea | 120 Euro/retea |
05~10 | 12 Euro/sistem | 18 Euro/sistem |
11~20 | 10 Euro/sistem | 16 Euro/sistem |
>20 | 8 Euro/sistem | 15 Euro/sistem |
Pentru alte echipamente sau tipuri de servicii incluse in abonament se pot adauga urmatoarele costuri:
ADMINISTRARE SERVERE |
---|
instalare distributie Linux sau Windows la cerere; |
instalare/configurare server WEB (Apache) cu PHP si mySQL; |
instalare/configurare server mail; |
instalare/configurare server de fisiere; |
instalare/configurare firewall, antivirus, antispam; |
instalare/configurare router NAT; |
instalare/configurare NAS; |
instalare/configurare server VPN |
SERVERE - backup date: volum | pret / luna |
---|---|
<0,5GB | 10 € |
1-5GB | 20 € |
5-10GB | 25 € |
> 10GB | 2,5 €/GB |
HOSTING |
---|
Gazduire Website si eMail |
Certificat SSL |
Spatiu stocare de pana la 10GB |
Trafic (nelimitat) |
Baze de date |
Adrese e-mail (nelimitat); pop3, imap |
Conturi FTP (nelimitat) |
Backup automat |
Monitorizare si suport tehnic dedicat |
Webmail |
Filtrare Antispam |
Subdomenii (nelimitat) |
Consultanta |
RETEA STRUCTURATA
Cablari structurate ce furnizeaza o platforma universala peste care se poate construi apoi orice sistem informational. |
---|
sistem de cablare voce-date independent de produsele unui vendor; |
minimizarea costurilor de administrare; |
mentenanta simplificata a retelei de calculatoare; |
atasarea de noi utilizatori se face usor; |
schimbarea pozitiei calculatoarelor nu necesita munca suplimentara; |
cablarea structurata este independenta de aplicatie si are un design flexibil si modular; |
reconfigurare si administrare facila a retelei de date/voce; |
SEVICII | ABONAMENT STANDARD | ABONAMENT BUSINESS |
---|---|---|
Interventii Remote incluse/luna (incidente) | Nelimitat | Nelimitat |
Interventii On-Site incluse/luna (mentenanta) | 1 | 2 |
Interventii On-Site (rezolvare incidente) | Contra cost | 4 incluse |
Timpi de raspuns solicitari (max) | 8h | 2h |
Sisteme antiefractie , supraveghere, control acces | Contract Standard | Contract Business |
<5 | 30 Euro/sistem | 50 Euro/sistem |
>5 | 20 Euro/sistem | 30 Euro/sistem |
>20 | 10 Euro/sistem | 20 Euro/sistem |
Specialistii ALTANET raspund in orice moment cu promptitudine solicitarilor dumneavoastra legate de problemele tehnice ale calculatorului.
Intretinerea permanenta a echipamentelor, inlatura orice problema legata de uzura atat fizica, cat si morala a acestora.
Posibiliatea folosirii unor echipamente de schimb puse la dispozitie de ALTANET pe perioada reparatiilor.
Chiria pentru aceste echipamente se plateste separat de abonament, aferent numarului de zile in care echipamentul a fost folosit.
Furnizarea prompta a pieselor de schimb.