Altanet - service si garantie

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, SH sau refurbished, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.


garantie

Documentele necesare pentru acordarea garantiei

La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:

  • certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura sau bonul fiscal
  • produsul aflat in buna stare fizica (cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
  • accesoriile cu care produsul a fost livrat
  • descrierea detaliata a defectului produsului
  • datele dvs de contact: nume, prenume, telefon, mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei.

In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, garantia este anulata.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.


Garantia nu acopera

  • cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
  • modificarea adusa produsului pentru imbunatatirea sa, fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
  • intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
  • defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
  • garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
  • patrunderea obiectelor straine sau lichidelor in interiorul produsului
garantie

Pentru a repara un produs care nu mai este in garantie

  • Produsele care vor fi expediate sau aduse la magazin, trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului (nume, adresa, adresa de mail, telefon) si o explicatie a defectului (daca se cunoaste sau nu cauza).
  • Dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli.
  • In situatia in care, clientul nu este de acord cu pretul, el trebuie sa plateasca taxa de constatare
  • Piesele de schimb inlocuite, se inapoiaza clientului.

In cazul produselor vandute si livrate de ALTANET, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala.

In cazul produselor achizitionate de la partenerii nostri, veti primi la livare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail [email protected]. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.